Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΙΣΑΡΑ...ΓΛΥΚΙΕ ΜΟΥ ΧΑΚΕΡ

Είναι νέος, είναι Σαμιώτης, είναι φίλος μου αλλά πάνω από όλα αγαπάει τη μουσική και ασχολείται μαζί της ερασιτεχνικά. Ο 'Καίσαρας' λοιπόν (μου ζήτησε να μη δημοσιεύσω φυσικά το όνομά του) γράφει ερωτικές μπαλάντες (θυμίζει Πυξ-Λαξ) και αυτή τη στιγμή είναι από τους δημοφιλέστερους συνθέτες στο jumping fish της cosmote. Ένα site από το οποίο μάλιστα ξεπρόβαλε και έγινε γνωστός ο 'Ρους' (με το 'εξαιρέσεις'). Μπείτε στο λίνκ παρακάτω και απολαύστε λοιπόν τον αγαπητό συμπατριώτη μας σε δικές του ενορχηστρώσεις και στίχους με κομμάτια όπως το ''γλυκιέ μου χάκερ' και το 'μυστηριώδεις εξισώσεις'
Η δική μου συμβουλή είναι να το ψάξει και άλλο, να συνεχίσει να εκφράζεται μέσα από τη μουσική και να αρχίσει να πειραματίζεται μουσικά περισσότερο...
Και εις ανώτερα φίλε...(αν και βάζελος)


http://www.jumpingfish.gr/KAISARAS

Love to hear what you think!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου